תכנית חיטוב ומסת שריר

תכנית חיטוב ומסת שריר של EMS Easy Fit הינה גולת הכותרת של אימוני הכוח ויש לה יתרונות רבים על פני אימונים בחדר הכושר. במסגרת האימונים בתכנית התרגילים שתבצעו יעבדו על שרירי ליבה, שרירי החזה, הגב, הכתפיים, הידיים, הבטן והרגליים.

מתאמנים בחדר כושר מכירים היטב את התהליך… מפנים שעה – שעה וחצי במשך 3-4 פעמים בשבוע והולכים לאימון ארוך. כלומר כ-2.5% מזמן מזמנכם היקר בכל שבוע תשקיעו באימוני חדר הכושר כדי לראות תוצאות טובות.

אימוני EMS הינם אימונים קצרים ואפקטיביים: 20 דקות + זמן הגעה בשבוע בלבד. זה זמן שגם אנשים עסוקים כמוכם יכולים להשקיע, האימונים לא מעיקים ולמעשה אימון אחד המשלב גירוי שריר באמצעות טכנולוגיית ה-EMS שווה באפקטיביות שלו ל-4 שעות אימון בחדר הכושר.

בתכנית האימון לחיטוב ומסת שריר בנויה כך שבמהלכה תעבדו על 10 קבוצות שרירים במקביל או בשפת החדר כושר – Full body workout ובעברית אימון לכל הגוף. כל אימון מלווה במדריך אישי שיכוון אתכם ויסביר על כל תרגיל ותרגיל על מנת שכלל שרירי הגוף יעבדו במקביל והאימון יהיה אפקטיבי מאוד.

האימון תוך גירוי חשמלי הניתן לשריר יעיל הרבה יותר מאחר והוא מפעיל סיבי שריר אשר לא פועלים בדרך כלל בתרגילים שמתבצעים בלעדיו. כתוצאה מכך השרירים מתאמצים יותר ומתפתחים ביתר יעילות. זרימת הדם בשריר גם היא משתפרת בצורה מאוד משמעותית באימוני ה-EMS ובכך האימון עוזר בשחרור מתחי שרירים ומטפל בכאבי גב, כאבי שרירים ומסייע בשיפור היציבה.

יתרון נוסף של אימון ה-EMS הינו במניעת פציעות. ב-EMS לא עובדים עם משקל המעמיס על מבנה העצמות והשלד, שלא כמו חדר כושר שדורש להרים משקל רב אשר מסכן את המתאמן. רב אימון ה-EMS מתבצע ללא משקל מה שמונע פציעות. שילוב של מאמן אישי מוסמך גם יבטיח שלא תעשו תנועות לא נכונות ולא חס וחלילה תפצעו.

מחקר שבוצע בשנת 2016 אשר בחן 2 קבוצות שעברו סדרת אימון בת 6 שבועות, האחת בטכנולוגיית ה-EMS והשניה ללא. במהלך המחקר 2 הקבוצות עברו מבדקי כח לפני ואחרי האימון והתוצאות הראו כי הקבוצה שנעזרה בטכנולוגיית ה-EMS התחזקה יותר.

לינק למחקר ותוצאותיו: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4789460/

בעזרת תכנית אימון לחיטוב ומסת שריר תוכלו להפיק את התוצאות הטובות ביותר בזמן הכי קצר.

לקבלת מידע טלפוני נוסף על תכנית האימון והרשמה לאימון ניסיון במחיר הזול בישראל לחצו כאן.

לתכניות נוספות

לאחר לידה

תכנית ייעודית לנשים לאחר לידה. התכנית כוללת תרגילים העובדים על שרירים ממוקדים המסייעים בצמצום היקפים באיזור הבטן ותרגילים המסייעים בחיזוק רצפת האגן ובמניעת בריחת שתן. האימון מחזק ומחזיר לאיתנות. התוכנית מלווה בתפריט אישי הנבנה למתאמנת.

ירידה במשקל וצמצום היקפים

תכנית ייעודית לשריפת שומן אשר נבנתה בעקבות הנסיון המצטבר ב-EMS Easy Fit. התכנית כוללת תרגילים הנועדו לגרות את השרירים באיזורי הגוף בהם ישנה הצטברות של שומן ומסייעים בשריפתו ובצמצום היקף הגוף. התכנית מלווה בתפריט אישי הנבנה למתאמן.