חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסוף לכאבי הגב עם אימוני EMS

אנשים רבים, במיוחד כאלו שעוסקים בתחום הכושר ללא מאמן מוסמך או תוכנית מסודרת סובלים מכאבי גב ושרירים תפוסים אחרי אימון. זה טבעי ושכיח בדרך כלל, אך לעיתים הכאבים אינם חולפים ונשארים לאורך זמן.

כיצד להבין שהכאב לא תקין, ואיך אפשר למנוע אותו?

מתי הכאב נשאר לאורך זמן?

יש שני סוגים של כאבים: כאבים טובים, כאבים אלה נחווה בדרך כלל לאחר אימון פיזי, כאבים אלו הם נורמליים לחלוטין והם מסמנים את קיומם והפעלתם של השרירים.

ויש כאבים רעים: אם לאחר זמן רב אחרי האימון הכאבים נמשכים אנחנו צריכים להבין שמשהו לא בסדר ולגשת לטפל בבעיה.

כאבי גב אצל מתאמנים רבים נוצרים עקב אימון לקוי, ביצוע תרגילים לא נכונים ואי סדר בתוכנית האימונים.

סיבות אלו הן מסוכנות לרוב וגם אם לא הרגשת כלום היום, הסכנה נמצאת ממש מעבר לפינה וכדאי להיזהר!

טיפול בבעיות גב בעזרת אימוני EMS:

בשיטת האימון EMS חיזוק השרירים נעשה ללא לחץ על המפרקים. האימון מותאם לכל מתאמן ובונה ומחזק את השרירים העוטפים את שלד הגב.

המכשור בשיטה זאת מסייע בהגברת זרימת הדם בגוף, התורמת לטיפול אנטי דלקתי טבעי.

מתאמנים רבים בשיטת ה EMS מדווחים כבר לאחר אימון בודד שהם מרגישים הקלה רבה בכאבי הגב והם הולכים ונעלמים.

האימון מותאם לפי רמת הכאב של המתאמן, והחזרה לשגרה מתאפשרת בזמן קצר מאוד.

אימון בשיטת EMS מהווה פתרון מושלם למגוון רחב של אנשים אשר סובלים מבעיות גב מסיבות שונות.

כך תפחיתו את הסיכון לפציעות או לכאבי גב לאחר אימון כושר:

בשיטת האימון EMS אנו עובדים בעזרת גירוי חשמלי על קבוצת שרירים ממוקדת ללא יצירת עומס פיזי.

בשיטה זו אין צורך במשקולות או בציוד כזה או אחר ולכן העומס על הגוף נמוך יותר ובדרך כלל אפסי ובכך הסיכוי להיפצע נמוך משמעותית משאר שיטות האימון הקיימות.

אימון ה EMS מותאם לכל מתאמן לפי רמת היכולת וההתקדמות שלו ולכן זו היא השיטה המומלצת ביותר לאימון לצורך הגעה למקסימום תוצאות במינימום זמן!

יכול לעניין אותך גם

דילוג לתוכן