חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

EMS האם זה באמת הדבר הבא?

לפני כמה שנים הגיעה לעולמנו שיטה חדשה ומהפכנית בשם EMS התרגום החופשי לעברית הינו גירוי שרירי חשמלי.

כמו שכבר הזכרנו בכתבה הקודמת ולמי שעדיין לא הספיק לקרוא, זוהי שיטה שפותחה במקור עבור האסטרונאוטים של נאס"א בכדי שיוכלו להתאמן בחלל.

לשיטת אימון ה EMS יתרונות רבים ובניהם: חיזוק שרירי הליבה, חיזוק האגן, סיוע בהרזיה, מניעה ושיקום של פציעות שונות ועיצוב וחיטוב הגוף.

כמובן שכל היתרונות האלה נשמעים חשובים במיוחד!

האם השיטה באמת עובדת?

רמת הקושי באימון מותאמת לכל מתאמן בנפרד לפי רמת הכושר והיכולת שלו, היא נבנית בהדרגתיות על ידי מאמן מוסמך אשר מלווה אתכם לאורך כל תהליך האימון.

האימון בשיטה זו מזכיר נורא אימון משקולות בעצימות גבוהה רק שבשונה מאימון עם משקולות אימון בשיטת EMS לא דורש ציוד נוסף ואינו יוצר עומס על המפרקים השונים.

האימון עובד במיוחד על שרירי הליבה של גופנו (אלכסונים, בטן וגב) שהם בעצם השרירים החשובים ביותר אשר מייצבים אותנו ביום יום. 

חיזוק שרירי הליבה בגוף תורם לשיפור התפקוד שלנו בן אם מדובר בעבודה פיזית או משרדית שאנו מבצעים ביום יום כחלק משגרת החיים.

בנוסף, האימון מגביר את קצב חילוף החומרים בגופנו ומאפשר שריפת שומנים לצד מיצוק שרירי הגוף אשר מקדמים אותנו לתוצאה שלה נקרא – חיטוב.

בואו נעשה רגע סדר, נכון שהאימונים שלנו דורשים 20 דק' אחד לשבוע אך זה לא קסם!

שינוי בגוף דורש תהליך ממושך ומי שמצפה להגיע לתוצאות לאחר שני אימונים שימשיך לחפש את סוד הקסם.

כמובן שהדבר החשוב ביותר בכל תהליך השינוי הוא הקפדה על תזונה נכונה תוך שילוב של אימונים.

החלטתם שאתם מוכנים להשקיע זמן ולזרוק את "הגא'נק פוד" לפח? אנחנו מחכים לכם בסטודיו!

אז לסיכום, שיטת ה EMS היא אכן שיטה מהפכנית שהוכחה כעובדת פעמים רבות.

אך חשוב להדגיש שהכל תלוי במתאמן.

לא די באימון בשבוע ללא מאמץ לשינוי תזונתי והקפדה על האימונים לאורך זמן.

התוצאות יגיעו! אך תצטרכו לחכות להן בסבלנות.

יכול לעניין אותך גם

דילוג לתוכן