חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתבגרים? אילו שרירים חשוב לחזק בגיל מבוגר?

גברים ונשים אשר מתקרבים לגיל הזהב עלולים לסבול מתופעה של דלדול שרירים. תופעה זו באה לידי ביטוי באובדן מסת שריר וכוח בגיל המבוגר באמצעות חולשה, ירידה ביכולת ההליכה, עייפות ואיבוד שיווי משקל.

מלבד העובדה שמדובר בתופעה טבעית שנרגיש בגיל כזה או אחר, תופעה זאת נגרמת עקב עלייה בגיל ולכן קיימת בשכיחות גבוהה יותר כיום מאשר בעבר.

הקשר בין שריר האגן לבריחת שתן:

מבחינה רפואית בריחת שתן מתאפיינת באובדן שליטה על שלפוחית השתן והיא גורמת לדליפה בלתי רצונית של שתן במצבים שונים ובדרגות חומרה שונות. 

כדאי ואפילו מומלץ לחזק את השרירים החשובים כדי למנוע תקלות כגון בריחת שתן ועוד…

מבוגרים יכולים וצריכים לחזק את השרירים באזור הברכיים, הגב התחתון והגב העליון עוד לפני שהם מתחילים לזהות סימנים של בעיות רפואיות כאלה ואחרות.

הדרך הבטוחה ביותר לחיזוק השרירים המייצבים כגון ברכיים ורגליים היא על ידי אימוני EMS הנחשבים לבטוחים במיוחד בגלל שהם אינם מערבים ציוד משקולות כזה או אחר באימון, והסיכוי להיפגע תוך כדי אימון הכושר הוא אפסי בהחלט.

לסיכום חשוב מאוד לחזק את השרירים כבר בגיל צעיר כדי למנוע הזדקנות מהירה של השרירים ולהימנע כמה שיותר מבעיות רפואיות הנגרמות עקב דלדול שרירים.

אנו ממליצים להתנסות באימון EMS כחלק מאימונים שגרתיים במיוחד לגיל הזהב בכדי למנוע כמה שיותר את הסיכוי להיפצע או להיפגע במהלך האימון.

יכול לעניין אותך גם

דילוג לתוכן