חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לשגרת אימונים

תירוצים.. תירוצים.. ואתם לא מרוצים

תמיד יש לנו תירוצים. אנחנו מאשימים את הבעל, הילדים, ההורים וכל מי שבסביבה כדי לא להיות אשמים. תופעה זו נפוצה מאוד ויש למגר אותה. במדינתנו יש המון חגים לכל המגזרים ולכל העדות ואנחנו לא מפסיקים לחגוג עם קלוריות נוספות. יש אימרה מוכרת בכל בית "אחרי החגים דיאטה" אבל מה עושים שהחגים כל כך קרובים ואנחנו מכורים למתוקים? לנו יש את הפתרון המושלם. שגרת אימונים פעם אחת בשבוע. פילחנו את השוק, הבאנו את התירוצים בחשבון וגם את אהבת המתוקים וחיי יום יום עמוסים. ולכן, אנחנו ממליצים על שגרת אימונים קלה ונוחה לכל אחד! רק עשרים דקות בשבוע!! כל אחד יכול לעמוד בזה. 

אז איך מתחילים?

מפסיקים עם התירוצים! נרשמים לEMS וקובעים פגישת ייעוץ. 

לאחר פגישת הייעוץ מקבלים תוכנית אימונים אישית עם מאמן/ מאמנת צמודה לפי דרישת הלקוח. כל מה שצריך זה להתמיד ולהגיע!

כיצד מתמידים?

  • רוכשים נעלי ספורט מתאימות.
  • קונים ביגוד ספורטיבי שכיף ללבוש גם מבלי להתאמן.
  • שמים תזכורת בפלאפון חצי שעה לפני האימון ומתחילים להתארגן.
  • לא קובעים כלום לפני ואחרי אימון כי אתם זקוקים לאנרגיה. 
  • בדרך לאימון שמים שירים שמעלים את המצב רוח והמורל.
  • בסוף אימון מעלים תמונה של עוד אימון מוצלח ושומרים בתקייה כדי לראות התקדמות. 
  • מדברים עם החברים ומזמינים אותם לבילוי משותף עם EMS. 

ספורט הוא חלק חשוב בשמירה על אורח חיים בריא וגם לחיזוק השרירים. נגמרו התירוצים לכושר חוזרים!

עלו על מדי ספורט ותתחילו להתאמן עם הצוות המקצועי של EMS. התוצאות נראות לכל עין והאימון הוא רק פעם בשבוע למשך עשרים דקות. הזדמנות פז שכזו לא כדאי לפספס. הצטרפו עוד היום!

יכול לעניין אותך גם

דילוג לתוכן