חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחרי לידה חוזרים לכושר!

הלידה עברה, התינוק בעולם ומה עם המשקל שלא נעלם?

כל אמא עוברת תשעה חודשים בהם היא מתחברת אל העובר וגופה עובר שינויים פיזיים והורמונליים. שלב הלידה אינו פשוט ולפעמים יכול להיות כואב ומסובך. לאחר השלב הזה הילד מגיע לעולם השמחה גדולה וכולם מאושרים, אך מה עושים עם ההקפים? עם המשקל העודף?

נשים רבות אחרי לידה מצליחות להוריד את המשקל שהעלו כמעט במלואו, הגוף עושה זאת באופן טבעי, אך תמיד נשארים כמה קילוגרמים שמסרבים לרדת. אזור הבטן רפוי ויש בו עור עודף. מה עושים? מתייעצים עם רופא ומתחילים באימונים!

אצלנו, כל אישה בוחרת לעצמה את המסלול שהכי מתאים לה על פי הצרכים שלה. האימונים מלווים במאמן אישי מוסמך הדואג לרווחת ונוחות המתאמנת. משך האימון הוא 20 דקות, והתוצאות נראות תוך כמה אימונים. האימונים ממוקדים במיוחד ליולדת הטרייה, הם עובדים על חיזוק רצפת אגן, חיזוק הבטן, הגב התחתון והאזורים שהכי הושפעו מההריון. בעזרת אימונים אלו היולדת מצמצמת היקפים וחוזרת לגזרה הקודמת תוך מספר אימונים. חשוב מאוד לשמור על תזונה נכונה לכל אורך שגרת האימונים בכדי לשמור על בריאות האם ותזונת התינוק. 

אם אתן רוצות לשנות את אורח החיים, להתאמן באופן שבועי, לחזק את הגוף, להפיג מתחים ולהרפות שרירים. צרו איתנו קשר עוד היום. 

יכול לעניין אותך גם

דילוג לתוכן